Beyerdynamic DT-770M

Anmeldelse: Beyerdynamic DT-770M

UDGÅET: Se i stedet beyderdynamic DT 770 PROP – 80 ohm her

Lukket dynamisk hovedtelefon ekstra dæmpet 35 dB. Specielt velegnet til trommeslagere og live-lydteknikere.

beyerdynamic har i mange år nærmest  været synonym for studiehovedtelefoner. Faktisk udviklede og fremstillede beyer den legendariske DT48 – verdens første dynamiske studie-hovedtelefon, allerede  i 1937 og har siden formået at bibeholde det markante forspring i teknik og kvalitet. Således har klassikere som eksempelvis model DT-770-Pro i årevis været referencen i studier verden over, og flere af firmaets øvrige modeller nyder enorm anerkendelse  i professionelle kredse. Den ultimative hovedtelefon til trommeslagere og live-lydteknikere.  Den fremragende lyd, som kendes fra den nærmest legendariske DT-770-Pro er nu kombineret med en hidtil uhørt effektiv dæmpning af omgivende lyd (>35dB). Leveres inkl. volumenregulering på kabel.

Specifikationer

• Virkeprincip: Dynamisk, lukket
  • Dæmpning: >35 dB
  • 3 meter kabel med indbygget volume regulering

Fede bøffer!

Det her er nogle rigtige fede høretelefoner. De dæmper rigtig godt. Jeg er så også trommeslager, så de skal også dæmpe.
De er rigtig gode til, at øve med.

Så hvis der er nogen der er på udkig efter nye hørebøffer, så synes jeg bestemt man skal tage dem her i betragtning!

Også gode til e-trommer

Jeg bruger dem til e-trommer. Dæmper godt, så jeg ikke behøver at skrue højt op for at overdøve plonk-lyden fra tromme-pads’ne. God lydkvalitet – dog ikke så meget bas (jeg er meget glad for meget bas).

Super fine

Jeg købte disse hovedtelefoner da jeg skal bruge nogle der dæmper godt når jeg øver på trommerne. Og de er rigtigt fede. Super god lyd, og er behagelige at have på. Desværre synes jeg ikke at de dæmper helt nok til mit brug. Men det har nok mest noget at gøre med, at jeg spiller urimeligt højt en gang imellem. Spiller jeg normalt, uden at slå for hårdt, dæmper de dog helt fint.

Bedøm dette indlæg

0 / 5 Stemmer: 0

Bedømmelse

george l kabler
Brands

George L kabler

Se hele udvalget af kabler her George L 1 meter løs sort instrument kabel (4mm) – Guitar kabler George L 1 meter løs sort instrument

nord
Brands

Nord

Clavia, som i 2008 omdøbte firmaet til Nord, blev grundlagt 1983 i en kælder i Stockholm af Hans Nordelius og Mikael Carlsson. Siden er Nord

Roland UM-ONE MKII
Lydkort

Anmeldelse: Roland UM-ONE MKII

https://www.thomann.de/dk/roland_um_one_mkii.htm https://www.digitalpiano.dk/roland-um-one-mk2.html https://cdon.dk/hjem-have/midi-interface-roland-um-one-mk2-p47385284 https://www.gear4music.dk/da/Indspilning-and-computere/Roland-UM-ONE-mk2-USB-MIDI-Interface/MO3 MIDI interface med 1 ind/udgang, og FPT højhastigheds-processor. UM-ONE er et enkel, kompakt, og pålidelig MIDI interface, med 1 indgang og