Roland V-Drums TD-25KV

Anmeldelse: Roland V-Drums TD-25KV

V-Drums i V-Pro Serien til live-scenen med Avanceret SuperNATURAL lydprocessor baseret på flagskibet TD-30. Inkl. MDS-9SC stativ.

Med TD-25K kan den seriøse trommeslager trække på arven fra high-end V-Drums i et mellemklasse trommesæt. TD-25K kommer med en lydprocessor taget fra  flagskibet TD-30 som er så udtryksfuld at det gør Rolands top-line V-Drums til den eneste valg blandt professionelle trommeslagere. Et strømlinet interface gør det enkelt at lave dine egne kits, mens den indbyggede audio optagefunktion gør det muligt at indspille dit spil så du både kan evaluere det eller dele det. Andre fede funktioner inkluderer mesh-head pads, som giver en realistisk spillefornemmelse, positionel sensing på lilletrommen for mere dynamisk udtryk og VH-11 V-Hi-Hat, som muliggør at spille med autentiske hi-hat-teknikker.

Specifikationer

• Lydkvalitet og udtryksfuldhed på højde med top-of-the-line V-Drums
  • Simpelt og logisk interface der gør det nemt at ændre hver tromme- og bækkenlyd i et kit
  • PDX-100 10” mesh-head lilletrommepad, der understøtter positional sensing og kantslag/cross stick
  • Tre mesh-head tampads: to PDX-6 6,5” pads til tammer og en PDX-8 8” pad som gulvtam
  • VH-11 V-Hi-Hat sættes på et standard hi-hatstativ, og bevæger sig realistisk og føles naturlig og akustisk
  • To CY-12C 12” crashbækkener med naturlig bevægelse, kant/overflade sensorer og choke; CY-13R 13” ridebækken med naturlig bevægelse og kant/overflade/klokke triggering
  • KD-9 stortrommepad med cloth-head som giver en fantastisk og solid følelse
  • Spil med til WAV/MP-3-sange og gem dit spil som audiospor på et USB-stik
  • Coach-funktion med time Check og Quiet Count hjælper med at udvikle rytme og timing
  • Quick-access metronom med dedikeret skærm, on/off knap og drejeknap til tempo
  • USB host-port til audio/MIDI kommunikation med en computer
  • BEMÆRK: Hihat stativ og stortrommepedal medfølger ikke men kan tilkøbes seperat.

Uforlignelig lyd og udtryk

TD-25K giver dig et fantastisk trommesæt, takket være Rolands SuperNATURAL-teknologi med Behaviour Modeling som på flagskibet TD-30. Lydprocessoren reagerer naturligt og levende på alle nuancer i dit spil og giver en dynamik, som er essentiel for det musikalske udtryk. Hver nuance er detaljeret, præcis og glidende fra kantslag, hvivler, flams og ghost notes på lilletrommen til massive crashbækkenslag og bækkenhvivler.

High-end feel og spilbarhed

Når du sætter dig ned ved et TD-25K vil du opleve, at de føles og spiller som vores high-end V-Drums. Det er et fuldt sæt mesh-head pads, som giver den kendte V-Drums-følelse med positional sensing på lilletrommen, som giver dig nuancerede, organiske lydforskelle afhængig af, hvor på pad’en du slår. Bækkenerne svinger naturligt og understøtter choking, kant/overflade lyde på crashbækkener og kant/overflade/klokke på ridebækkenet. VH-11 V-Hi-Hat sættes på et standard hi-hatstativ og understøtter åbne/lukke og kant/overflade, så du kan udføre dine teknikker helt præcist. Og sidst men ikke mindst er der KD-9 stortrommen, der føles helt naturlig og giver en bundsolid respons.

Vælg dit kit og spil med det samme

TD-25Ks lydmodul har et no-nonsense interface og gør det muligt at komme i gang med det samme. Det store drejehul i midten af modulet lader dig hurtigt vælge kits baseret på stilarter såsom standard, rock, jazz, electronic og andre. Når du har valgt din stilart, trykker du på hjulet og vælger de forskellige variationer. Næste skridt? Spil!

Skræddersy dine kits så de passer til din stil

TD-25K gør det enkelt at editere lyde, så de passer til din spillestil eller en specifik stilart. Slå på en pad for at se hvilken lyd, der er valgt og brug modulets drejeknapper til at vælge instrumenter og tweake tuning, muffling og levels. Praktiske genveje gør det hurtigere at editere dine tammer, så du kan tildele lyde og ændre muffling og stemning for alle tammer på én gang. Dine ændringer gemmes automatisk,, hver gang du ændrer noget. Hvis du ikke bryder dig om dine seneste tweaks kan du nemt fortryde dem og gå tilbage til den originale opsætningen på kittet.

Spil med til tracks og optag som audio

Vil du have lidt fed musik at jamme med til? Sæt et USB-stik i med dine bedste WAV/MP-3-sange og bliv en del af bandet. Udover den normale afspilning kan du loope sektioner, som du vil øve dig på, eller sætte tempoet ned så du nemmere kan lære de hurtige fills og anslag. Du kan også tilslutte din smartphone til audio input og tromme med på sange fra hele din telefons musikbibliotek eller fra nettet. Du kan også optage dit spil (sammen med dit backing track) som audiofiler til USB, hvilket er en super fed måde at evaluere dit spil på eller at dele dit trommespil med venner og musikproducere. Lydmoduler er udstyret med en USB host port, så du kan indspille audio og MIDI-data direkte ind i  din computers musiksoftware (DAW)

Bedøm dette indlæg

0 / 5 Stemmer: 0

Bedømmelse