FAQ: OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvordan returnerer jeg min bestilling til 4Sound?

Du har 30 dages fuld returret ved køb på www.4sound.dk. Hvis du ønsker at returnere din bestilling skal den sendes til:

Notér gerne årsagen til din returnering og Vedlæg gerne en kopi af faktura eller notér dit ordrenr. og tlf.nr. på et stykke papir. Du betaler selv for returforsendelsen til 4Sound. Vi refunderer det fulde ordrebeløb så snart vi har modtaget bestillingen retur i ny stand inkl. original emballage.

Hvordan kan det være, at der kan gå 24 timer eller mere før end jeg kan se en ny status på min forsendelse?

Din webordre bliver sendt til dig fra vores webshoplager i Sverige. Den første scanning sker når pakken ankommer til den relevante postterminal i Danmark. 

For at din bestilling kan nå hurtigst muligt frem, bliver pakken ikke scannet før den ankommer til postterminalen i Danmark.

Bring leverer til privatadresser imellem kl. 17 og 21 på hverdage. Hvis du har oplyst dit mobilnr. i webordren, vil du blive adviseret med sms om forventet levering.

Hvis ikke du er hjemme ved levering kan du ringe til Bring på tlf. 70 28 60 70, oplyse dit forsendelsesnr. og lave en anden aftale for levering af din pakke.

Hvornår kan jeg forvente svar på min mail sendt til webshop@4sound.dk?

Vi gør alt hvad vi kan for at svare indenfor 24 timer (gælder ikke weekend og helligdage).

Hvordan fungerer det, hvis jeg vælger butiksafhentning?

Hvis du har valgt “Butiksafhentning”, bliver din bestilling ekspederet direkte fra den valgte butik og bliver ikke ekspederet eller sendt fra vores webshop. Du vil modtage besked fra butikken om, hvornår din bestilling er klar til at afhentning.

Hvornår kan jeg forvente levering, hvis jeg vælger “Butiksafhentning”?

Nå du vælger “butiksafhentning” i stedet for forsendelse direkte til dig, bliver din bestilling givet videre til den valgte butik og altså ikke ekspederet af vores webshop. Du vil modtage besked fra butikken om, hvornår din bestilling er klar til at afhentning.

Køb af demodeal på www.4sound.dk; Hvordan bliver min bestilling ekspederet?

Når du køber en demodeal på www.4sound.dk bliver din bestilling givet videre til den butik, hvor demodealen er på lager. Du vil blive informeret af butikken om forløbet af din bestilling.

Kan jeg vælge andre varer når jeg køber en demodeal?

Du kan vælge andre varer, hvis de er på lager i butikken, hvor demodealen også er på lager.

Hvordan henvender jeg mig til 4Sound vedrørende min webordre?

Du kan skrive en mail til webshop@4sound.dk og vi vil gøre alt, hvad vi kan for at svare indenfor 24 timer (gælder ikke weekend og helligdage).

Husk at oplyse dit ordrenr. fra din ordrebekræftelse eller din faktura så vi kan finde din webordre, hvis det er noget du allerede har købt eller bestil hos os.

Kan jeg lave en specifik aftale om levering f.eks. at stille den i garagen eller ved kælderdør ?

Ja, du kan lave en permanent aftale eller en enkeltstående aftale med Bring, hvor du giver Bring fuldmagt til at stille din pakken et bestemt sted. Du skal kontakte Bring når du har fået dit forsendelsesnr. for at det kan træde i kraft.

Hvordan fungerer levering med fragtmand (pakker der vejer over 35 kg) ?

Hvor det er nødvendigt at levere en bestilling som pallegods, leverer Bring i hele Danmark indenfor 1-2 dage efter du har modtaget dit forsendelsesnr.

Du vil blive adviseret om forventet levering via mail eller pr. sms, hvis du har oplyst dit mobilnummer i bestilingen. Levering vil ske på en hverdag mellem 9 og 17.

Kontakt gerne Bring på telefon, hvis ikke du kan være hjemme på leveringstidspunktet, så I kan aftale en anden dag for levering.

Vi kan desværre ikke tilbyde hjælp med opbæring af klaverer og lignende.