Backstage

Tråden med æstetiske flash.

Side af 28Gå til side: Forrige1...2425262728
RuneM
20/5-2013 11:11 #810
Famous
Famous
Medlem siden
23/1 2007
Svar: 4497
Smittefar skrev:
Ligesom det er fedt at have en fed guitar, er det fedt at have et fedt kamera (hvis manhar den interesse) - Og ligesom man kan spille megafedt på en billig/halvdårlig guitar, kan man tage guddommelige billeder med håbløse kameraer.

Jeps. Man behøver bestemt ikke et VILDT dyrt kamera for at gå i gang med at knipse.

Et kamera-kit fra Canon/Nikon og evt. et lidt bedre objektiv fra f.eks. Tamron til at opgradere det lidt, så er man virkelig langt.

Det er sjovt, og man får glæde af den slags i mange andre kontekster. Det har jeg i hvert fald gjort, efter jeg besluttede mig for at lære at tage fornuftige billeder.

Men: Det er en DYR hobby, hvis man først vil have fedt grej

Gå til toppen af siden
Vittrup
20/5-2013 18:43 #811
VIP
VIP
Medlem siden
2/4 2010
Svar: 1030
RuneM skrev:
Smittefar skrev:
Ligesom det er fedt at have en fed guitar, er det fedt at have et fedt kamera (hvis manhar den interesse) - Og ligesom man kan spille megafedt på en billig/halvdårlig guitar, kan man tage guddommelige billeder med håbløse kameraer.

Jeps. Man behøver bestemt ikke et VILDT dyrt kamera for at gå i gang med at knipse.

Et kamera-kit fra Canon/Nikon og evt. et lidt bedre objektiv fra f.eks. Tamron til at opgradere det lidt, så er man virkelig langt.

Det er sjovt, og man får glæde af den slags i mange andre kontekster. Det har jeg i hvert fald gjort, efter jeg besluttede mig for at lære at tage fornuftige billeder.

Men: Det er en DYR hobby, hvis man først vil have fedt grej

Ja! Det er en sjov og hyggelig hobby. Jeg holde en pause med musikken i ca. 10 år, indtil for 3 år siden. Det var her at Foto hobby'en tog over for mit vedkommende. Det viste sig at blive en meget mere social hobby end jeg havde forestillet mig. Via nettet fandtes/findes der en masse fotosider. Og snart var jeg indvolveret i div. Fototure. Jeg har fået mange venner af den vej. Og det hænder at jeg stadig smutter med på en tur. Det kan absolut anbefales :)

http://Lazybones.dk

Gibson ES 335 Figured Cherry
Fender Custon Shop Custom Classic Stratocaster.
Fender Super Sonic 22.
Mesa Boogie Mark v

Gå til toppen af siden

Hvis du vil besvare dette indlæg skal du først log ind
Hvis ikke du allerede er oprettet skal du først oprettes som bruger

Side af 28Gå til side: Forrige1...2425262728

Printervenlig udgave Printervenlig udgave